Advertisement

روز پنجاهم قرنطینه | Fiftieth day of quarantine

روز پنجاهم قرنطینه | Fiftieth day of quarantine این روزا دارم سعی می کنم براتون بیشتر ولاگ بذارم چون میدونم تو خونه اید و هم حوصله تون سر میره هم احتمالا شما هم مثل ما کم کم داره قیافه ی آدمها یادتون میره 😂
من دارم خودمو در حالی که یه پیراهن خالخالی تنمه و با یه تیکه استخون موهامو بستم و دارم با یه گرز سنگی از غار میام بیرون تصور می کنم 🤣🤣
شما اوضاعتون چطوره ؟ الان دقیقا خودتون رو در چه وضعیتی تصور می کنید ؟😉

🎀

Hey guys, I'm Mahsa Moradi! I'm a Persian woman and a Vlogger. Welcome to my world here. I like to call this channel my world because i create videos about everything in my real world!
Thank you for watching and PLEASE SUBSCRIBE if you are new!



MY OTHER CHANNEL:
MY CAMERA:

C O N N E C T W I T H M E :

INSTAGRAM:
FACEBOOK:
BUSINESS INQUIRIES: Mahsasworldcontact@gmail.com
SNAPCHAT:


LIVE IN IRAN/TEHRAN

I LOVE YOU PINK FRIEND 💗

زیبایی,میکاپ,ایران,زندگی,عشق,ولاگ,ولاگر,دنیای مهسا,ولاگر ایرانی,زن,صورتیا,خانواده,آرایش,آموزش,آشپزی,beauty,makeup,Iran,life,vlog,lifestyle,love,vlogger,Iranian vlogger,Persian vlogger,woman,family,tutorial,makeup tutorial,cooking,MahsasWorld,pink,لایف استایل,سبک زندگی,کرونا,قرنطینه,quarantine,corona,social distancing,در خانه میمانیم,vlog in quarantaine,vlog corona,

Post a Comment

0 Comments